Imagen

Una seixantena de persones constaten a UManresa la necessitat d’avançar en una educació preparada per atendre la diversitat cultural
Una seixantena de persones van participar dissabte, 15 de març, en la jornada titulada “Diversitat cultural: eines pera una educació per a l’equitat”, organitzada pels estudis d’Educació de la Facultat de Ciències Socials de Manresa. La jornada va
Imagen

Docents de l’Erasmus Hogheschool Brussels visiten el Lab 0-6 per establir acords de col·laboració
Professores de l’Erasmus Hogheschool Brussels han visitat aquesta setmana les instal·lacions del Lab 0_6 amb l’objectiu d’establir un acord de col·laboració amb UManresa a l’entorn d’aquest centre per a la promoció de la ciència a les primeres edats
Imagen

Montserrat Pedreira porta el seu coneixement sobre l’educació científica a les primeres edats al Brasil
La directora del grau en Mestre d’Educació Infantil de la Facultat de Ciències Socials de Manresa, Montserrat Pedreira, va viatjar el passat mes de febrer al Brasil per compartir coneixement sobre la promoció de l’educació científica a les primeres
Imagen

El CISARC posa en marxa un nou cicle de webinars sobre el potencial de la simulació en educació
El Centre d’Innovació en Simulació d’UManresa (CISARC Simulació) posa en marxa aquest mes de març un cicle de webinars amb el principal objectiu de compartir i donar resposta a les inquietuds de professionals de l’àmbit educatiu. El cicle neix amb l
Imagen

Les escoles Valldaura de Manresa, El Vinyet de Solsona i FEDAC de Monistrol de Montserrat guanyen la III edició del Premi la Ciència i els Infants
L’escola Valldaura de Manresa, amb la proposta “Controla la bola”, és l’escola guanyadora de la tercera edició del Premi La Ciència i els Infants, que convoquen els estudis d’Educació Infantil de la Facultat de Ciències Socials de Manresa de la UVic
RuralLAB, el projecte dels estudis d’Educació de la Facultat de Ciències Socials de Manresa que apropa recursos i propostes d’experimentació científica a escoles rurals de Catalunya, s’ha ampliat a escoles del Penedès, el Maresme i el Vallès
Els estudis d’Educació de la Facultat de Ciències Socials de Manresa han decidit dedicar les seves jornades anuals a la diversitat cultural i l’equitat en l’àmbit educatiu. Amb el títol “Diversitat cultural: eines per a una educació des de l'equitat”
Imagen

350 nens i nenes de 9 escoles participen en la Fira d’Experimentació vinculada al III Premi La Ciència i els Infants
El Museu de la Tècnica de Manresa ha acollit els dies 6 i 7 de febrer la Fira d’Experimentació durant la qual s’han presentat les 10 propostes elaborades per docents de les nou escoles que participen en la tercera edició del Premi La Ciència i els
Imagen

Cinquanta docents exploren les moltes possibilitats que ofereix la conversa a l’aprenentatge en els XI Diàlegs Educatius d’UManresa
Una cinquantena de persones han participat en l’onzena edició de la Jornada de Diàlegs Educatius organitzada pel grau en Mestre d’Educació Infantil de la Facultat de Ciències Socials de Manresa de la UVic-UCC. En aquesta ocasió, els Diàlegs s’han
Imagen

El Centre de Documentació en Literatura Infantil i Juvenil Josep Maria Aloy se suma al programa Lecxit
El Centre de Documentació en Literatura Infantil i Juvenil d’UManresa Josep Maria Aloy s’ha convertit aquest mes de gener en un dels espais Lecxit del programa de la Fundació Bofill, que té com a objectiu impulsar l’èxit educatiu a través de la
El Lab 0_6 d’UManresa ha acollit aquesta setmana un grup de set docents de la Red Educacional Los Conquistadores de Xile. Aquests mestres han participat en un programa formatiu sobre la creació d’espais de ciència per a la primera infància, dissenyat
Imagen

UManresa posa en marxa RuralLAB, una aposta itinerant per l'educació científica a les escoles rurals de la Catalunya Central
RuralLAB és un projecte pilot de la Facultat de Ciències Socials de Manresa (UVic-UCC) que compta amb el suport del Departament d'Educació i Formació Professional per fer arribar recursos i propostes d’experimentació científica als infants i mestres