Alumnat del grau en ADE d’UManresa utilitza les xarxes per donar a conèixer els estudis
Promocionar els estudis d’Administració i Direcció d’Empreses de la Facultat de Ciències Socials de Manresa. Aquest era l’encàrrec que va rebre l’alumnat de l’assignatura Iniciativa Empresarial, de primer curs dels estudis. Tenien total llibertat per fer-ho a través dels mitjans que consideressin més adequats per donar resposta a l’objectiu i arribar al màxim de públic, explica el docent de l’assignatura, Marc Bernadich, a qui li agrada estimular/posar a prova la creativitat del seu alumnat perquè s’atreveixin a ser innovadors en les seves propostes. Per això, durant el mes de maig, a les xarxes, concretament a Twitch i Instagram, s’hi han pogut veure les propostes dels tres grups d’estudiants que fan aquesta assignatura.
Una de les iniciatives ha estat un torneig d’e-Sports adreçat a alumnat de secundària. Aquest grup d’estudiants va entendre que jocs com FIFA i Clash Royal eren un bon reclam per donar a conèixer els estudis d’ADE d’UManresa i van promoure la participació de joves adolescents en la competició que es va retransmetre en directe a través de Twitch.
Les altres dues propostes de promoció dels estudis es van compartir a través d’Instagram. Mentre un grup retransmetia com era la jornada d’un estudiant d’ADE, un altre publicava vídeos amb breus entrevistes testimonials d’alumnes de diferents cursos del grau, professors i empreses col·laboradores.
Aquesta és una de les activitats pràctiques que desenvolupa l’alumnat del grau en Administració i Direcció d’Empreses d’UManresa. En altres ocasions, en el marc de la mateixa assignatura o d’assignatures de màrqueting, han hagut de superar reptes com promocionar una cata de vins, preparar una obra de teatre o assumir la campanya promocional de la Marató de Donació de Sang que es duu a terme cada any a la Universitat.