Imagen
Com puc participar en
una mobilitat SICUE?
Gestiona
Un cop tinguis confirmada la plaça SICUE és moment de començar a gestionar la teva estada amb temps suficient.
Com a estudiant tindràs la responsabilitat de gestionar tota la documentació que se't requereixi amb la universitat de destinació i carregar-la degudament signada i emplenada al portal MoveON en els terminis especificats. L’Àrea de Relacions Internacionals (ARI) no acceptarà cap document que no compleixi les característiques especificades.
Documentació per lliurar
Documentació amb l'Àrea de Relacions Internacionals
Abans d'inciar la mobilitat, i en el termini marcat, hauràs de gestionar i carregar tota la documentació requerida (degudament emplenada i signada digitalment per totes les parts) al portal MoveON. Recorda que has d'emplenar i enviar el formulari corresponent:
"Formulari de seguiment 1: Documentació ABANS D'INICIAR L'ESTADA"
Termini per lliurar la documentació:
- Per als estudiants que comencen la mobilitat a partir de l'agost 2024: 24 de maig 2024
- Per als estudiants que comencen la mobilitat a partir de gener 2025: 31 d'octubre 2024
Què he de presentar? |
Com ho he de presentar? |
---|---|
Conveni entre l’estudiant i la UVic-UCC. Mitjançant aquest conveni, la universitat i l’estudiant assumeixen una sèrie de compromisos en el marc del programa. Aquest document és necessari per justificar la teva participació en el programa. |
A través de l'aplicatiu MoveON |
Correu d'acceptació de la universitat de destinació en què hi constin les dates de la mobilitat. L’admissió a la universitat de destinació ha de ser prèvia a la incorporació i s’ha d’efectuar entre els mesos de març o abril (primer semestre i tot el curs acadèmic) o setembre i octubre (segon semestre). Confirma els terminis amb la coordinació acadèmica. Recorda que el fet que hagis estat seleccionat/da a la UVic-UCC per fer una estada no implica en cap cas que automàticament estiguis acceptat/da a la universitat de destinació. |
A través de l'aplicatiu MoveON |
Documentació acadèmica amb la Coordinació Acadèmica de Relacions Internacionals del teu centre
- Acord acadèmic C. Hauràs d’emplenar l’acord acadèmic C amb la coordinació acadèmica de relacions internacionals del teu centre, en el qual figuren les assignatures que cursaràs a la universitat de destinació i les equivalents a la UVic-UCC i carregar-lo al formulari corresponent a través de l'apliactiu MoveON. Caldrà cursar un mínim de 45 crèdits per a estades anuals i 24 per a estades semestrals, excepte en el cas que estiguis finalitzant els estudis i no disposis de més crèdits.
Documentació amb l'Àrea de Relacions Internacionals
Un cop arribis a la universitat de destinació, hauràs de lliurar (degudament emplenada i signada digitalment per totes les parts) la documentació que trobaràs al portal MoveON. Recorda que has d'emplenar i enviar el formulari corresponent:
"Formulari de seguiment 2: Documentació DURANT L'ESTADA"
- Termini per lliurar la documentació: màxim 10 dies després d'iniciar la mobilitat.
Què he de presentar? |
Com ho he de presentar? |
---|---|
Certificat d'arribada |
Signat i segellat per la universitat de destinació. L'has d'escanejar en color i lliurar a través de MoveON |
Dades de contacte en cas d'emergència |
A través de l'aplicatiu MoveON |
Documentació acadèmica amb la Coordinació Acadèmica de Relacions Internacionals del teu centre
- Acord acadèmic C - modificacions. Un cop fora, has de revisar les assignatures que cursaràs a la universitat de destí i que consten a l'Acord Acadèmic C, i acordar els possibles canvis d’assignatures amb la teva Coordinació Acadèmica de Relacions Internacionals. Qualsevol canvi hi ha de figurar obligatòriament.
Documentació amb l'Àrea de Relacions Internacionals
Un cop finalitzada l'estada, hauràs de lliurar (degudament emplenada i signada digitlament per totes les parts) la documentació que trobaràs al portal MoveON. Recorda que has d'emplenar i enviar el formulari corresponent:
"Formulari de seguiment 3: Documentació UN COP FINALITZADA L'ESTADA"
- Termini per lliurar la documentació: màxim 15 dies després d'acabar la mobilitat.
Què he de presentar? |
Com ho he de presentar? |
---|---|
Certificat d'estada |
Signat i segellat per la universitat de destinació. L'has d'escanejar en color i lliurar a través de MoveON |
Qüestionari de valoració de la mobilitat |
A través de l'aplicatiu MoveON |
Enquesta UManresa de satisfacció amb la mobilitat | La pots respondre clicant aquí. |
Documentació acadèmica amb la Coordinació acadèmica de relacions internacionals del teu centre
-
Qualificacions: caldrà que lliuris el teu certificat de notes en cas que ja el tinguis perquè a la universitat de destinació ja te l'ha entregat abans de la teva tornada. Tingues en compte que moltes universitats els envien directament a la Coordinació Acadèmica de Relacions Internacionals del centre, de manera que cal que t'asseguris que les teves notes s'han entregat correctament.
Altres tràmits i gestions indispensables
Per tramitar la documentació de la teva mobilitat d'estudi amb l'Àrea de Relacions Internacionals serà necessari disposar d'un certificat digital per tal de poder signar els documents mitjançant signatura electrònica. Si encara no en disposes de cap, pots tramitar-te'l en alguna de les adreces següents:
- A l’IDCat: pots acabar la gestió en diferents entitats públiques (ajuntaments, consells comarcals, oficines d’atenció al ciutadà...). Actualment s’ha de trucar a l’entitat per demanar cita i acabar la gestió.
- A la Fábrica Nacional Moneda y Timbre: pots acabar els tràmits en una seu d’Hisenda. Cal demanar cita prèvia.
- DNIe. Per al seu ús és necessari un lector de targeta (o tecnologia NFC equivalent) i la instal·lació del programari de la Dirección General de Policía.
També et recomanem visualitzar les següents guies que et poden ser d’utilitat: Com obtenir el Certificat Digital (IDCat) i Com signar un document.