Màsters, Postgraus i Títols d'Expert
Preinscripció
La preinscripció s’ha de formalitzar per internet a través d'aquesta mateixa pàgina web.
Documentació necessària per a la preinscripció
- Fotocòpia document identificatiu (DNI, NIE o passaport)
- Fotocòpia del títol universitari (en cas de no disposar del títol, cal indicar el motiu en el correu electrònic).
- Currículum vitae.
Matrícula
Un cop admesos al Campus Manresa de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya, haureu de formalitzar la matrícula a través de la pàgina web.
Documentació necessària per a la matrícula
- Fotocòpia document identificatiu (DNI, NIE o Passaport)
- Fotocòpia títol universitari compulsat
- Document SEPA (número de compte corrent bancari).
Documentació necessària pels estrangers
- Països fora de l’estat espanyol dins de la Unió Europea: presentar documents oficials i, si cal, legalitzats i acompanyats de la corresponent traducció jurada.
- Països que han subscrit el Conveni de l'Haia: presentar documents amb la legalització única o postil·la, i la signatura, del país on s’ha expedit el document.
- Països no contemplats anteriorment: presentar documents legalitzats per via diplomàtica.
Veure apartat Legalització documentació estrangers.
Anul·lacions
L’Escola de Postgrau es reserva el dret d’anul·lar el programa si la quantitat d’inscripcions no és suficient per a la seva realització. En cas d’anul·lació del programa, es retornarà l’import total pagat fins al moment.
Si l’estudiant sol·licita donar-se de baixa, la Universitat retindrà un 10% de l’import total del curs per despeses de gestió.
Si la baixa es notifica menys de 15 dies abans de l’inici del curs, la Universitat retindrà un 20% de l’import total del curs per despeses de gestió.
Els alumnes estrangers que hagin sol·licitat una carta pel visat no tindran dret a retorn en cap cas.
Excepcionalment, es podrà valorar la devolució total o parcial de l’import pagat, sempre que la persona interessada al·legui causes personals sobrevingudes i justificades que no li permetin el seguiment normal del programa. El sol·licitant haurà de complimentar una instància i es valorarà com procedir en cada cas. En tots els casos, la Universitat deduirà un percentatge corresponent a despeses de gestió.
El fet de matricular-se a una activitat formativa de l’Escola de Postgrau implica l’acceptació d’aquestes condicions i el compliment de les normatives vigents.
Cursos d'especialització
Matrícula
La matrícula i pagament de la totalitat de l’import s’ha de formalitzar per internet a través d'aquesta mateixa pàgina web.
Anul·lacions
L’Escola de Postgrau es reserva el dret d’anul·lar el curs si la quantitat d’inscripcions no és suficient per a la seva realització. En cas d’anul·lació del programa, es retornarà l’import total pagat fins al moment.
Si l’estudiant sol·licita donar-se de baixa abans de l’inici de curs, la Universitat retindrà un 10% de l’import total del curs per despeses de gestió.
Si la baixa es notifica un cop iniciat el curs, l’estudiant no tindrà dret a retorn.
El fet de matricular-se a una activitat formativa de l’Escola de Postgrau implica l’acceptació d’aquestes condicions i el compliment de les normatives vigents.