UManresa forma els Area Sales Managers de l’equip comercial d’Avinent en lideratge i gestió d’equips
Els estudis d’Empresa d’UManresa i l’empresa Avinent han posat en marxa aquest mes de març el programa formatiu Human skills per al Lideratge i Gestió d’equips. Es tracta d’una línia formativa que s’imparteix en format in-company per adaptar-la al màxim a les necessitats d’empreses i d’equips. A la primera sessió, que es va dur a terme el passat 6 de març, hi van assistir el CEO d’Avinent, Albert Giralt, el director de Recursos Humans de l’empresa, Eugeni Lorenzana, el director general de la Fundació Universitària del Bages – UManresa, Valentí Martínez, i la docent Vanessa Lozano.
UManresa ha adaptat aquest programa formatiu a les necessitats de les deu persones que gestionen un equip comercial d’Avinent, amb el càrrec d’Area Sales Managers. Les persones implicades gestionen l’equip comercial de la seva zona, repartida pel territori espanyol, i la internacionalització de les solucions Avinent arreu del món. L’objectiu de la formació que s’ha dissenyat és que els responsables comercials d’aquesta empresa prenguin consciència de la gestió integral del negoci en la seva àrea, tant pel que fa al lideratge com a la gestió d’equips.
Durant la formació, que es desenvoluparà en diferents sessions i que s’allargaran fins al mes de juliol, es treballaran la consciència sobre la importància de la gestió de persones i d’equips; la comunicació assertiva i el reconeixement de les persones que formen part dels equips, així com l’ús de la intel·ligència emocional per resoldre conflictes. La formació utilitzarà la metodologia de la simulació amb l’objectiu de consolidar i desenvolupar competències que han de tenir els professionals en l’exercici de la seva funció.
Aquest programa forma part de la voluntat dels estudis d’Empresa d’UManresa d’oferir formacions a mida i adaptades a les necessitats de les empreses del territori i en el cas d'Avinent s'emmarca en la seva aposta per la formació constant dels seus equips professionals. També respon a la voluntat d’estrènyer i impulsar les relacions entre el món empresarial i la Universitat.