Vés al contingut

Notícies

Imagen

Sandra Espino Datsira i Ariadna Caberol Sallés

Sandra Espino i Ariadna Caberol expliquen l’ús de la simulació en la formació de logopedes en el llibre “Inclusión y perspectives pedagógicas en el ámbito social”

La directora del grau semipresencial i interuniversitari en Logopèdia, Sandra Espino Datsira, i la docent dels estudis, Ariadna Caberol Sallés, són les autores d’un dels capítols del llibre publicat per l’editorial Octaedro titulat “Inclusión y perspectivas pedagógicas en el ámbito social”.

La contribució de les dues docents d’UManresa es concreta en el capítol titulat “La simulación en la formación de logopedas. El caso de la asignatura de 'Intervención en la deficiencia auditiva'”. Les autores hi expliquen com la simulació es converteix en una eina fonamental en la formació de logopedes, proporcionant experiències pràctiques i immersives que enriqueixen l’aprenentatge i capaciten els futurs professionals per a enfrontar-se als desafiaments de la intervenció en la deficiència auditiva.

Comparteix a les xarxes:

Contacta'ns

Si tens alguna pregunta, nosaltres tenim la resposta

Contacte