Treballa a UManresa - FUB

Consulta les convocatòries que tenim obertes en aquests moments.


Per creixement de l’estructura del departament de Gestió Acadèmica precisem incorporar un/a:

Secretari/a Acadèmic/a (ref. 1018)

 

Coneix el Departament de Gestió Acadèmica

 

L’àrea de Gestió Acadèmica té la missió  de gestionar l’accés a la universitat i la matriculació. També realitza els tràmits i processos propis que configuren l’expedient acadèmic de l’estudiant (incloent emissió de certificats, reconeixement de crèdits, canvis a la matrícula, etc), l’expedició de títols oficials i de postgrau, dona suport a l’equip docent dels estudis i realitza la compulsa  de documents. S’ocupa de la gestió econòmica de la matrícula, així com de les beques i ajuts.

 

Els seus principals objectius són:

Oferir suport de gestió administrativa a l’equip de professorat dels estudis.
Atendre l’alumnat en tots els processos administratius que configuren l’expedient acadèmic de l’alumne.
Suport a Gestió Acadèmica en els processos clau regits per el calendari acadèmic.

 

Què esperem de tu

La persona que incorporem assumirà les següents funcions:

1. Tasques de suport a l’equip docent i requeriments dels estudis (planificació  i logística del curs acadèmic, manteniment dades del programa de gestió, reserva d’espais, gestió administrativa de les pràctiques: convenis amb centres, elaboració de certificats, assistència a reunions, redaccions d’actes.

2. Atenció a l’alumnat dels estudis de Fisioteràpia: informació prematrícula, emissió de certificats, informació  de beques, gestió de carnets de pràctiques.

3. També realitzarà altres funcions pròpies del departament en els processos regits pel calendari acadèmic: matrícula, tràmit de títol, manteniment d’expedients.

 

Quins requisits sol·licitem

- Titulació acadèmica: estar en possessió de la titulació de CFGS Administració i Finances o similar.
- Imprescindible nivell nadiu de català i castellà.
- Experiència laboral en gestió  administrativa mínima de 3-4 anys preferible en l’àmbit acadèmic.
- Capacitat organitzativa, pro activitat, treball en equip i orientació a l’excel·lència.

 

Què valorem

- Experiència en el sector de la formació reglada (Universitats, Escoles, Centres de Formació).
- Valorable coneixements de la llengua francesa.
- Coneixement en programes de gestió acadèmica (preferible sigma).
- Coneixements d’ofimàtica: Word, Excel i bases de dades.
- Disponibilitat per realitzar horari de tarda.

 

Què oferim

- Incorporació en un equip dinàmic,  coresponsable i orientat a l’excel·lència.
- Jornada completa.
- Oportunitats de desenvolupament professional.
- Lloc de treball a Manresa.

 

Interessats/des envieu el vostre C.V. a: gestiopersones@umanresa.cat amb escrit motivacional. El termini per rebre candidatures finalitzarà el 22 d’octubre del 2018.


Precisem incorporar un/a:

Secretari/a - Administratiu/a per al Servei d’Idiomes del Centre Internacional de Formació Contínua de la Fundació Universitària del Bages.

 

Què esperem de tu

La persona que incorporem al nostre equip s’ocuparà dels procediments administratius del Servei d’Idiomes:

1. Atenció telefònica i presencial als professors i als alumnes
2. Gestionar la documentació  corresponent als programes formatius (llistats, qüestionaris, registres d´assistència, certificats, etc.)
3. Preparar informes periòdics sobre monogràfics i cursos generals: avaluacions, enquestes de satisfacció
4. Mantenir i gestionar les bases de dades.
5. Administrar el calendari formatiu i programar activitats (intensius d’estiu, in company, cursos generals i altres).
6. Reservar espais i aules.
7. Suport en la programació d’esdeveniments interns i externs.

 

Quins requisits sol·licitem

- Titulació  acadèmica: estar en possessió de la titulació de CFGS Administració i Finances o similar.
- Nivell B2 d’anglès i nivell nadiu de català i de castellà.
- Experiència laboral en gestió  administrativa mínima de 3-4 anys, preferible en l’àmbit acadèmic.
- Capacitat organitzativa, proactivitat, treball en equip, orientació a l’excel·lència i a l’usuari.

 

Què valorem

- Experiència en el sector de la formació  reglada (Escoles Oficials d’Idiomes o Centres de Formació).
- Coneixement en programes de gestió  acadèmica.
- Coneixements d’ofimàtica: Word, Excel i bases de dades.
- Disponibilitat per realitzar horari de matí i tarda.
- Excel·lents habilitats de comunicació  escrita i verbal.

 

Què oferim

- Incorporació en un equip jove, dinàmic, responsable i orientat a l’excel·lència.
- Jornada completa.
- Oportunitats de desenvolupament professional.
- Lloc de treball a Manresa.

 

Interessats/des envieu el vostre C.V. a: gestiopersones@umanresa.cat amb escrit motivacional abans del 19/10/18 indicant la referència: Adm. Servei d’Idiomes.


Precisem incorporar un/a:

Professor/a pels Estudis de Grau en Infermeria de la Facultat de Ciències  de la Salut de Manresa (UVIC- Universitat Central de Catalunya).

 

Què esperem de tu

La persona que incorporem s’ocuparà de:

1. Elaborar el pla docent de les assignatures de la matèria Pràcticum 

2. Portar a terme els seguiments dels alumnes durant les pràctiques

3. Participar en la revisió i elaboració de documentació de suport als diferents pràcticums

4. Participar en les tasques de tutorització d’alumnes i altres pròpies del PDI contractat

 

Quins requisits sol·licitem

TITULACIÓ ACADÈMICA: Titulació universitària de Grau en Infermeria o bé  Diplomat/da en Infermeria amb títol de Màster Universitari. Estar en possessió  del títol de Doctor o en procés de doctorar-se.

FORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA: Postgrau, preferentment en atenció  primària i comunitària.

EXPERIENCIA LABORAL: Acreditar experiència mínima de 2 a 3 anys en l’àmbit docent i en els àmbits d’atenció  primària i hospitalització en general.

COMPETÈNCIES de treball en equip, planificació  docent i orientació  a l’excel·lència.

 

Què valorem

- Capacitat per impartir classes en llengua anglesa
- Acreditació per AQU/ANECA
- Formació en metodologies docents

 

Què oferim

- Incorporació el gener 2019
- Formar part d’un projecte acadèmic il·lusionant i en creixement
- Jornada completa (30 hores/setmana)
- Oportunitats de desenvolupament professional

 

 

Interessats/des envieu el vostre C.V. a: gestiopersones@umanresa.cat amb escrit motivacional abans del 15/10/18 indicant la referència: PDI Infermeria.